U bent hier: Home » Nieuws
  • sportdag kleuters en brandweer op bezoek Heel wat nieuwe foto's Brandweer sportdag kleuters 8 mei

• toneel op school Meer informatie kan u hier terugvinden.

• SCHOOLFEEST (14/06)

• schoolfeest 23 juni 2019 : allen welkom tussen 13u en 17u Op volgende tijdstippen kan je het danstalent van uw zoon/dochter bewonderen : 13u00: openingsact            15u10: 1ste leerjaar 13u15: peuterklas               15u3...Lees meer »

• zeeklassen L6 dag 4 Onze benen zijn vandaag een beetje gespaard gebleven. We konden namelijk met de kusttram naar onze volgende bestemming: het abdijmuseum. We mochten zelf een archeologische opgraving doen, kregen een professionele uitleg over de opgravingen die...Lees meer »

• zeeklassen L6 dag 3 Een kwartiertje later opstaan! Voor velen was dit een echte meevaller. Vandaag staan er wel wat kilometers op het programma. Na een stevig ontbijt kreeg iedereen een schepnetje, en vertrokken we richting zee met het zonnetje op onze neus. Twee erv...Lees meer »

• zeeklassen L6 dag 2 Vandaag staat er alweer heel wat op het programma! Bijna alle kinderen sliepen nog vast toen de leerkrachten ze deze ochtend gingen wekken.  Na een stevig ontbijt trokken we de duinen in voor ‘buske stamp’. De tijd vloog zo vo...Lees meer »

• zeeklassen L6 dag 1 Na een vlotte busreis met een klein beetje file onderweg kwamen we in het behoorlijk zonnige Oostduinkerke. We speelden in de speeltuin voor de jeugdherberg, aten ons lunchpakket en wandelden naar de Doornpanne. Een gids leidde ons rond en we ...Lees meer »

• Nieuwe wip speelplaats Vanaf vandaag mogen we de nieuwe wip op de speelplaats van de lagere gebruiken. Bedankt aan alle ouders en VROBA voor de sponsoring.

• L5 op GWP dag 3 Voor onze laatste dag moesten we toch vroeg uit bed. Nadat we iedereen gewekt hadden, zijn we begonnen aan het laden van de koffers. Gelukkig vielen het aantal verloren voorwerpen heel goed mee en verliep alles heel vlotjes. Na ons ontbijt kon...Lees meer »